Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Domácí příprava žáků
Kubátová, Stanislava ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Vincejová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem domácí přípravy žáků na základní škole. Cílem práce je zjištění postoje respondentů - žáků, rodičů a učitelů - k problematice domácích úkolů. V teoretické části diplomové práce se zabýváme spoluprací rodiny a školy, především zapojováním rodičů do této problematiky Dále se věnujeme domácí přípravě jako organizační formě výuky, typům a formám domácích úkolů. V empirické části se zabýváme postoji učitelů, rodičů a dětí k domácím úkolům. Hlavními oblastmi výzkumu jsou důležitost, typy, formy, individualizace, hodnocení a nesplnění domácích úkolů. Dále se zajímáme o postoje k domácím úkolům na prvním a druhém stupni základní školy. Výzkum je koncipován jako kvalitativně - kvantitativní. V kvalitativní části se tématu věnujeme z pohledu rodičů a dětí, v kvantitativní části z pohledu učitelů. K výzkumu, který má podobu smíšeného designu, je zde použita forma dotazníků a forma polostrukturovaného interview.
Domácí příprava žáků
Kubátová, Stanislava ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Vincejová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem domácí přípravy žáků na základní škole. Cílem práce je zjištění postoje respondentů - žáků, rodičů a učitelů - k problematice domácích úkolů. V teoretické části diplomové práce se zabýváme spoluprací rodiny a školy, především zapojováním rodičů do této problematiky Dále se věnujeme domácí přípravě jako organizační formě výuky, typům a formám domácích úkolů. V empirické části se zabýváme postoji učitelů, rodičů a dětí k domácím úkolům. Hlavními oblastmi výzkumu jsou důležitost, typy, formy, individualizace, hodnocení a nesplnění domácích úkolů. Dále se zajímáme o postoje k domácím úkolům na prvním a druhém stupni základní školy. Výzkum je koncipován jako kvalitativně - kvantitativní. V kvalitativní části se tématu věnujeme z pohledu rodičů a dětí, v kvantitativní části z pohledu učitelů. K výzkumu, který má podobu smíšeného designu, je zde použita forma dotazníků a forma polostrukturovaného interview.
Změny v sociálním klimatu třídy při přechodu z 1. na 2. stupeň na základní škole
KUBÁTOVÁ, Stanislava
Bakalářská práce se zabývá problematikou změny sociálního klimatu při přechodu žáků z prvního na druhý stupeň základní školy. Tato problematika byla zjišťována na vybraných základních školách s různým počtem žáků. Bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo být ukazatelem, k jakým změnám v této problematice dochází.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kubátová, Sabina
3 Kubátová, Stanislava
1 Kubátová, Štěpánka
3 Kubátová, Šárka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.