Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role reklamy v komunikačním mixu
KRIEGOVÁ, Kristýna
Diplomová práce se zabývá analýzou efektivity reklamy v komunikačním mixu vybrané společnosti a následně navrhnout změny a doporučení na zlepšení role reklamy ve vybrané kampani. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se marketingové komunikace a stručné popsání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a reklamních kampaních, požadavky na jejich zpracování a měření jejich efektivity. V aplikační části je představena vybraná společnost Decathlon, která se specializuje na prodej sportovního vybavení. Praktická část se dále zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti a analýza vybrané reklamní kampaně zaměřené na prodej běžeckého vybavení. Tyto analýzy byly provedeny na základě vlastního pozorování a sekundárních dat získaných z polostrukturovaného rozhovoru s členkou marketingového oddělení společnosti. Dále byl proveden kvalitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření, které bylo provedeno pomocí dotazníku. V závěru této práce jsou vyhodnoceny stanovené předpoklady a následně vytvořeny konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení role reklamy ve vybrané kampani na základě provedených analýz a konzultací s marketingovým týmem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.