Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ideální pedagog mateřské školy očima rodičů
KOVAŘÍKOVÁ, Nikola
Diplomová práce na téma "Ideální pedagog mateřské školy očima rodičů" mapuje pohled rodičů dětí navštěvujících mateřskou školu a zjišťuje jejich představu o tom, jak by měl/a vypadat z jejich pohledu ideální učitel/ka mateřské školy s ohledem na pohlaví respondentů. Autorka se primárně zaměří na teoretické vymezení osobnostních i profesních kompetencí pedagoga mateřské školy, rozlišení typologie učitele, výchovné styly, pojetí autority a s tím související profesní náplň a nároky spojené s vykonáváním této profese a lehce nastíní vědní obor pedeutologii a již realizované výzkumy. V praktické části je realizováno kvantitativní výzkumné šetření metodou dotazníku. Dotazník je anonymní z důvodu zachování anonymity respondentů. Výzkumný vzorek představují rodiče dětí navštěvujících mateřskou školu v městě Písek. Z odpovědí vyplývají názory respondentů na představu o ideálním učiteli mateřské školy, které budou srovnány s hypotézami a poté analyzovány. Cílem diplomové práce je zjistit majoritní (většinové) názory respondentů na učitelský "ideál", jaké charakteristické rysy nejčastěji požadují/upřednostňují, jakému typu učitele z typologie z teoretické části práce tyto rysy nejvíce odpovídají a zdali, popřípadě jakým způsobem se liší představy o ideálním učiteli mateřské školy.
Školní zralost dětí ve třídě věkově heterogenní
KOVAŘÍKOVÁ, Nikola
Bakalářská práce na téma "Školní zralost dětí ve třídě věkově heterogenní'' mapuje situaci dětí v posledním roce školní docházky, ve věkově heterogenních třídách. Zjišťuje, jaká je možnost rozvoje těchto dětí a jejich přípravy na vstup do základní školy. Teoretická část je zaměřena na dítě předškolního věku včetně školní zralosti, členění dětí do tříd v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro mateřské školy a v rámci možností mateřských škol. V praktické části je realizováno kvantitativní výzkumné šetření metodou internetového dotazníku. Výzkumným souborem jsou učitelé mateřských škol. Z odpovědí vyplývají názory učitelů na věkově heterogenní třídy a s tím související školní připravenost a zralost dětí ve věku 5-7 let. Práce je doplněna zásobníkem her.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kováříková, Nikol
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.