Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj pedagogických pracovníků v kontextu mezigeneračního učení
Kokšteinová, Milada ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá otázkou rozvoje pedagogických pracovníků v kontextu mezigeneračního učení, a to v prostředí mateřských a základních škol. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část vymezuje pojem mezigenerační učení a popisuje s ním spjaté termíny. Zabývá se také otázkou pracovního prostředí a specifiky školské organizace, kterými se odlišuje od běžné organizace a poukazuje na důležitost spolupráce pedagogických pracovníků. Definuje mezigenerační učení učitelů a blíže charakterizuje jeho formy, obsahy a typy. Praktická část je tvořena výzkumným šetřením v prostředí škol, jehož respondenti jsou pedagogové mateřských a základních škol - učitelé, vychovatelé, speciální pedagogové, asistenti pedagoga a ředitelé těchto organizací. Cílem práce je na základě strukturovaných dotazníků specifikovat podmínky a kritická místa v prostředí pedagogických sborů při využívání mezigeneračního učení v základních a mateřských školách, určit jeho nejfrekventovanější formy a vymezit obsahy, ve kterých se využívá nejčastěji. Šetření bylo provedeno kvantitativní metodou formou strukturovaného dotazníku, na jehož základě byly potvrzeny nebo vyvráceny výzkumné předpoklady. Mapuje oblasti a formy mezigeneračního učení, kde dochází k pozitivní interakci generací a vymezuje problematické aspekty...
Rozvíjení rytmického cítění v mateřské škole
KOKŠTEINOVÁ, Milada
Bakalářská práce se zabývá otázkou rozvoje rytmického cítění u dětí v mateřské škole. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení pojmu rytmus a rytmické cítění. Rytmus je zde popsán jako součást každodenního lidského života i historie lidského rodu. Následuje vývoj rytmického cítění u dítěte předškolního věku a možnosti jeho podpory, pedagogické hodnocení výsledků vzdělávání a sebereflexe učitelky. V praktické části je vytvořen tříměsíční program rozvoje rytmického cítění pro děti 5 až 6 leté, vyhodnocena jeho realizace a podán návrh opatření pro optimalizaci programu. Na přiložené videonahrávce je zdokumentována ukázka z programu rytmického cítění.

Viz též: podobná jména autorů
3 Kokšteinová, Milada
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.