Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Filmy oceněné Akademií v kategoriích zvuku
Bartošová, Veronika ; KLENKA, Jiří (vedoucí práce) ; ČENĚK, Jan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o udílení cen Oscar americkou filmovou Akademií a o filmech, které získaly ocenění v kategoriích zvuku. V první části se práce zabývá historií Akademie a způsobem hlasování o nominacích i vítězných snímcích. Druhá část obsahuje rozbor zvukové složky vybraných filmů, které byly oceněny. Cílem je sledovat vývoj zvukové složky v těch nejlepších amerických filmech v průběhu téměř 85 let a pokusit se odhalit důvody jejich vítězství.
Sampler jako tvůrčí nástroj při práci s ruchy v AV díle
Šléška, Jan ; Kopecký, Pavel (vedoucí práce) ; Klenka, Jiří (oponent)
Cílem teoretické bakalářské práce jako odborné studie je podrobně představit tvůrčí možnosti sampleru při práci s ruchy v AV díle a pomocí teoretických i praktických příkladů prokázat jeho obrovský přínos při ruchové kompozici zvukové složky.
Cena Český lev v kategorii Nejlepší zvuk
Slavík, Filip ; Skall, Vladimír (vedoucí práce) ; Klenka, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce je přehledem nejdůležitějších událostí týkajících se výročních cen Český lev. V první časti se zabývá hlavními problémy hlasování v kategorii Nejlepší zvuk. Obsahuje názory členů České filmové a televizní akademie na tuto problematiku. Ve druhé části jsou stručné rozbory zvukové složky pěti vybraných oceněných filmů hlavní cenou. Cílem je poodhalit zákulisí hlasování a posouzení objektivnosti výsledků soutěže.
Pojetí filmového zvuku v díle Roberta Bressona
Bartošová, Veronika ; Skall, Vladimír (vedoucí práce) ; Klenka, Jiří (oponent)
Robert Bresson byl význačnou osobou francouzské kinematografie. Za svůj dlouhý život natočil čtrnáct filmů. Tématem této bakalářské práce je pojetí filmového zvuku v jeho díle. Práce má pět částí. První část je obecný úvod a zamyšlení se nad podstatou umělcova díla. V druhé části je několik málo slov o životě Bressona a o dramaturgických prvcích, které ve svých dílech využíval. Třetí část tvoří Bressonovy ?Poznámky o kinematografu?, které sepisoval během svého života a výběr z nich týkající se převážně zvuku. Čtvrtá část je věnovaná rozborům všech Bressonových děl z hlediska použití zvuku a zvukové dramaturgie a srovnání jeho teorie s praxí. Poslední část je zobecňující závěr o využití zvuku v Bressonově díle.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.