Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Člověk a zdravý životní styl
KINDLMANOVÁ, Gabriela
Cílem předložené diplomové práce je popis a reflexe základních pojmů a souvislostí zdravého životního stylu a jeho významu v kontextu osoby a kvality lidského života. Práce může rovněž přispět k osvětě v oblasti "výchovy" ke zdraví a v oblasti volného času, který s životním stylem úzce souvisí. První kapitola práce se nahlíží na člověka, jeho postavení ve světě a společnosti. Druhá kapitola práce popisuje základní pojmy týkající se zdraví. Zahrnuje definice a faktory, které ohrožují zdraví člověka. V neposlední řadě zmiňuje i nemoc a duchovní hodnotu zdraví. Třetí kapitola práce objasňuje pojmy jako je životní styl, životní způsob či životní podmínky, které hrají v životě každého jedince důležitou roli stejně jako volný čas člověka, který je v této kapitole také obsažen. Výchova ke zdraví a zdravému životnímu stylu je tématem čtvrté kapitoly diplomové práce. Zahrnuje několik možností, jak podpořit zdraví člověka a nebo si jej udržet. Poslední kapitola slouží jako shrnutí celé práce, jejímž účelem je, abychom si uvědomili, jakou hodnotu pro člověka představuje zdraví a jak být svobodnou a zodpovědnou bytostí, která má zdravé vztahy s druhými lidmi.
Ergonomické prostředí mateřské školy a jeho vliv na dítě předškolního věku z pohledu pedagoga.
KINDLMANOVÁ, Gabriela
Bakalářská práce je zaměřena na ergonomické prostředí v mateřské škole a jeho vliv na dítě předškolního věku z pohledu pedagoga. V teoretické části se zabývám typy prostředí, které na dítě působí. Dále se v bakalářské práci snažím objasnit samotný pojem ergonomie a její součásti. Popisuji ergonomické faktory, které ovlivňují jak pozitivně, tak negativně, dospělé i děti v jejich "pracovním prostředí". Praktickou část jsem uskutečnila pomocí dotazníku. Výzkumný soubor byl složen z 98 pedagogů mateřských škol, kteří odpovídali na dvacet otázek. Dále byla použita metoda pozorování, kdy jsem se pohybovala v deseti mateřských školách, kde jsem se zaměřila na každý detail, který mě v souvislosti s ergonomií zajímal. Výsledky šetření potvrdily, že ergonomie má vliv na dítě předškolního věku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.