Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uzavřený prostor duše v příbězích E. A. Poea a Chrise Priestleyho
KARVÁNKOVÁ, Iva
Náplní diplomové práce je srovnávací analýza vybraných děl E. A. Poea a Chrise Priestleyho. Práce se zaměřuje především na téma uzavřeného prostoru a jeho působení na psychické stavy postav. První část práce se zabývá vývojem angloamerické gotické literatury a charakteristikou dětské fantastické literatury. Dále představuje život vybraných spisovatelů a hlavní témata v jejich tvorbě. Vlastní analýza obsahuje porovnání funkce uzavřeného prostoru v dílech obou zkoumaných autorů. Pozornost je věnována především propojení tohoto prostoru s tísnivými stavy duše. Interpretace se zaměřuje na konkrétní příklady vnitřního i vnějšího prostoru a na popis hororové atmosféry.
Běžná mluva v obci Boršov nad Vltavou
KARVÁNKOVÁ, Iva
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, zda a jaké charakteristické nářeční rysy se objevují v běžné mluvě respondentů žijících v obci Boršov nad Vltavou. Za tímto účelem byly využity nahrávky respondentů a jejich následný rozbor nacházející se v praktické části práce. V této části najdeme také informace o současném stavu slovní zásoby obyvatel obce, k jehož zkoumání byl využit rozbor dotazníku předložený patnácti respondentům. V teoretické části bylo provedeno přiblížení lokace, historie a památek obce Boršov nad Vltavou nacházejících se v jižních Čechách. Dále také práce obsahuje stručnou charakteristiku jihozápadočeské nářeční podskupiny.
Franchising jako forma vstupu na trh
Karvánková, Iva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Analýza podnikatelského subjektu, jeho konkurenceschopnosti a pravidel pro jeho franchisové využití. Zpracování návrhu provozního manuálu pro vybraný podnikatelský subjekt.
Značka Česká Kanada - zásady pro její udělování
Karvánková, Iva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Lieskovská, Vanda (oponent)
Cílem práce bylo vytvořit zásady pro udělování značky Česká Kanada dle požadavků a představ Agentury Česká Kanada, jako správce této značky. Pro vypracování její teoretické části byla použita odborná literatura zabývající se problematikou destinačního managementu a marketingu, brand managementu a značek obecně. Jako metodická pomůcka pro praktickou část byly použity již existující a fungující zásady regionu Šumava.

Viz též: podobná jména autorů
4 Karvánková, Iva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.