Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
In-store marketing cílený na děti
Křivánková, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem in-store marketingu cíleného na děti a tím, jak děti tuto komunikaci vnímají. Teoretická část pojednává o principech marketingu v místě prodeje a možnostech uzpůsobení jeho prvků dětské skupině nakupujících. Věnuje se také samotnému vývoji dětí a rozvoji jejich sociálních a kognitivních schopností. Zabývá se i legislativními restrikcemi a etickými aspekty. Výzkumná část následně zjišťuje, jak děti ve věku 8-17 let marketing v místě prodeje vnímají. Výsledky kvantitativního dotazníkového šetření ukazují, že percepce dětí je poměrně rozvinutá již od věku 8 let. Mezi nejmladšími a nejstaršími dětmi byly nalezeny pouze minimální a nesignifikantní rozdíly. Závěry práce mohou sloužit jako podklad pro další výzkum nebo při vytváření etických zásad a principů in-store marketingu.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Křivánková, Barbora ; Ptáček, Roman (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení finanční situace podniku Alumeco CZ s.r.o a návrhy na jeho zlepšení v letech 2016/2017–2020/2021. Práce je rozdělena na tři části. Část teoretickou, kde jsou vysvětleny teoretická východiska, část analytickou, kde jsou konkrétně vypočteny ukazatele na základě reálných dat společnosti a porovnány s konkurenční firmou a poslední je část návrhová, kde jsou navrhnuty, na základě nedostatků zjištěných finanční analýzou, návrhy na zlepšení finanční situace podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.