Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz Václava Klause v druhém prezidentském období na stránkách Lidových novin a Hospodářských novin
Křapka, David ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Novotný, David Jan (oponent)
(abstrakt) Cílem bakalářské práce "Mediální obraz Václava Klause v druhém prezidentském období na stránkách Lidových novin a Hospodářských novin" je zjistit, jakým způsobem byl tehdejší prezident Václava Klaus prezentován v denících Lidové noviny a Hospodářské noviny. Práce se velmi zaměřuje právě na osobu Václava Klause, přičemž si dává za úkol zapojit události druhého prezidentského období do širších historických souvislostí. Jestliže teoretická část je především o bývalém prezidentovi, praktická část už porovnává i samotnou nestrannost a vyváženost informování obou periodik. Výstupem práce potom bude nejenom vykreslení mediálního obrazu Václava Klause, ale i posouzení neutrality redakčního přístupu Lidových a Hospodářských novin.
Mediální obraz prezidentského období Václava Klause na stránkách Lidových novin a Hospodářských novin
Křapka, David ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Novotný, David Jan (oponent)
Hlavním úkolem mé diplomové práce bude zjistit, jak dva významné deníky - Hospodářské noviny a Lidové noviny, referovali o Václavu Klausovi v průběhu jeho celého prezidentského období. Práce vychází jak z mediálních teoretických východisek opírající se o gatekeeping či agenda-setting, tak z biografie Václava Klause. Ke zjištění mediálního obrazu poslouží soustava hypotéz, které pokládají základní otázky potřebné pro výzkum užitých stereotypů, sledování četnosti výskytu titulní stran s prezidentovým jménem či vyznění samotných článků, pro což mi byla zdrojem databáze Newton Media. Výstupem práce bude potvrzení či vyvrácení mediální biasu vůči osobě prezidenta a posouzení objektivity jednotlivých sledovaných deníků.
Mediální obraz Václava Klause v druhém prezidentském období na stránkách Lidových novin a Hospodářských novin
Křapka, David ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Novotný, David Jan (oponent)
(abstrakt) Cílem bakalářské práce "Mediální obraz Václava Klause v druhém prezidentském období na stránkách Lidových novin a Hospodářských novin" je zjistit, jakým způsobem byl tehdejší prezident Václava Klaus prezentován v denících Lidové noviny a Hospodářské noviny. Práce se velmi zaměřuje právě na osobu Václava Klause, přičemž si dává za úkol zapojit události druhého prezidentského období do širších historických souvislostí. Jestliže teoretická část je především o bývalém prezidentovi, praktická část už porovnává i samotnou nestrannost a vyváženost informování obou periodik. Výstupem práce potom bude nejenom vykreslení mediálního obrazu Václava Klause, ale i posouzení neutrality redakčního přístupu Lidových a Hospodářských novin.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.