Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití PR při prezentaci značky v oblasti doplňků výživy
Šišková, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Křížová, Xénie (oponent)
Název: Využití PR při prezentaci značky v oblasti doplňků výživy Anotace: Bakalářská práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje pojem značka a popisuje její hodnotu a přínos. V dalších kapitolách teoretické části jsou vymezeny pojmy sportovní marketing, sportovní reklama a public relations. Součástí této části práce je také charakteristika sdělovacích prostředků a způsobů komunikace s nimi. Praktická část se zabývá charakteristikou značky NUTREND a obsahuje také SWOT analýzu. Klíčovou částí praktické části je analýza PR činnosti společnosti, její porovnání s konkurenčními společnostmi v oboru a popis tvorby PR článku pro prezentaci značky. Cílem práce je zhodnotit přínos PR aktivit a PR článku pro prezentaci značky a předložit návrhy pro zefektivnění komunikace se sdělovacími prostředky za účelem vytvoření pozitivní image značky. Klíčová slova:  Značka;  Public relations;  Propagace;  PR článek.
Využití PR při prezentaci značky v oblasti doplňků výživy
Šišková, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Křížová, Xénie (oponent)
Název: Využití PR při prezentaci značky v oblasti doplňků výživy Anotace: Bakalářská práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje pojem značka a popisuje její hodnotu a přínos. V dalších kapitolách teoretické části jsou vymezeny pojmy sportovní marketing, sportovní reklama a public relations. Součástí této části práce je také charakteristika sdělovacích prostředků a způsobů komunikace s nimi. Praktická část se zabývá charakteristikou značky NUTREND a obsahuje také SWOT analýzu. Klíčovou částí praktické části je analýza PR činnosti společnosti, její porovnání s konkurenčními společnostmi v oboru a popis tvorby PR článku pro prezentaci značky. Cílem práce je zhodnotit přínos PR aktivit a PR článku pro prezentaci značky a předložit návrhy pro zefektivnění komunikace se sdělovacími prostředky za účelem vytvoření pozitivní image značky. Klíčová slova:  Značka;  Public relations;  Propagace;  PR článek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.