Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
An exploration of Rushdie's narrative strategy in Shame and Midnight's Children, its usage to create a social commentary on the political situation of India and Pakistan, and placing Rushdie's literature in the context of post-colonialism
Kühnlová, Caroline ; Clark, Colin Steele (vedoucí práce) ; Beran, Zdeněk (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je zkoumání vypravěčské techniky Salmana Rushdieho v jeho románech Půlnoční děti (1981) a Hanba (1983). K pochopení Rushdieho literární tvorby je důležité nahlédnout do jeho života a identifikovat podněty, které tuto tvorbu ovlivnily. Také historie Indie a Pákistánu hrají v jeho dílech důležitou roli. Příběhy Půlnočních děti i Hanby se v těchto zemích odehrávají, proto se část práce právě touto historií zabývá. Nadále je Rushdieho tvorba charakterizována jako magickorealistická, postmoderní a postkoloniální, a tyto prvky jsou pomocí příkladů z Půlnočních dětí a Hanby ilustrovány.
An exploration of Rushdie's narrative strategy in Shame and Midnight's Children, its usage to create a social commentary on the political situation of India and Pakistan, and placing Rushdie's literature in the context of post-colonialism
Kühnlová, Caroline ; Clark, Colin Steele (vedoucí práce) ; Beran, Zdeněk (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je zkoumání vypravěčské techniky Salmana Rushdieho v jeho románech Půlnoční děti (1981) a Hanba (1983). K pochopení Rushdieho literární tvorby je důležité nahlédnout do jeho života a identifikovat podněty, které tuto tvorbu ovlivnily. Také historie Indie a Pákistánu hrají v jeho dílech důležitou roli. Příběhy Půlnočních děti i Hanby se v těchto zemích odehrávají, proto se část práce právě touto historií zabývá. Nadále je Rushdieho tvorba charakterizována jako magickorealistická, postmoderní a postkoloniální, a tyto prvky jsou pomocí příkladů z Půlnočních dětí a Hanby ilustrovány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.