Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Testimonial and influencer marketing
Kúdelková, Andrea ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tématem diplomové práce je testimoniální a influencer marketing. Cílem této práce je zjistit, zda influencer (testimoniál) zvyšuje pravděpodobnost koupě produktu zdravé výživy u slovenských žen ve věkové kategorii 20-40 let, a také zda Peter Sagan jako testimoniál zvyšuje důvěryhodnost značky. Teoretická část se zabývá obecnou komunikací a představením testimoniálního a influencer marketingu, jejich kategoriemi a příklady. V praktické části téma práce je zasadené do prostředí zdravé výživy. Obsahuje příklad marketingové komunikace firmy, která využívá tento druh marketingu. Taktéž je vykonaný vlastní kvalitativní a kvantitativní výzkum.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kudělková, Anežka
1 Kudělková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.