Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivnost internetové reklamy
Shpekht, Nikita ; Kánská, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma Efektivnost internetové reklamy se zaměřuje na internetovou reklamu, kterou používáme pro propagaci produktů a služeb, získávání nových zákazníků a nárůstu objemu prodejů. První část představuje základy internetové reklamy, popisuje různé druhy internetové reklamy, jejich možností a omezení. Také se věnuje platebním modelům internetové reklamy. Praktická část je zpracována na základě informací z teoretické části pro nárvh efektivní internetové kampaně vybrané firmy. Po provedení reklamní kampaně byly zhodnoceny výsledky a vypočítáno několik ukazatelů efektivnosti reklamy
Banka a sociální sítě
Vohnický, Tomáš ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Kánská, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami banky na sociálních sítích, které slouží jako dokonalý nástroj marketingu a komunikace. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou část neboli literární rešerše, a na část praktickou. V teoretické části jsou jednotlivé sociální sítě popsány, včetně jejich stručné historie a funkčnosti. Dále je tu pohled na vybranou bankovní instituci na sociálních sítích, které používá. V praktické části jsou v prvním bloku analyzovány komunikační plány za jednotlivé kvartály roku 2015 a pohled na nejúspěšnější příspěvky. V druhém bloku je rozebrána analýza péče o zákazníky a na to, jak banka komunikuje na vybrané sociální síti s uživateli.
Efektivita internetové reklamy na českém trhu
Zanespalová, Andrea ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Kánská, Eva (oponent)
Tématem této bakalářské práce je fenomén internetové reklamy na českém trhu. V teoretické části je popsána klasická reklama, její historie a vznik internetové reklamy v důsledku rozšíření internetu mezi širokou veřejnost. Jsou popsány jednotlivé formy internetové reklamy včetně jejich výhod, nevýhod a běžného užití jednotlivých forem. Práce dále popisuje možnosti měření efektivity internetové reklamy včetně představení konkrétních analytických služeb nejčastěji používaných poskytovatelů internetové reklamy. V rámci praktické části práce je vytvořena facebooková kampaň v soukromé firmě. V úvodu praktické části je představena firma, její činnost a její dosavadní aktivity na sociálních sítích, včetně konkrétních kampaní a jejich hodnocení. Na základě těchto aktivit je vytvořen plán pro novou reklamní kampaň. Je popsáno vytvoření facebookové reklamní kampaně a její průběh v jednotlivé dny. Na závěr jsou výsledky kampaně vyhodnoceny a porovnány s předchozími proběhlými kampaněmi a navržena možná zlepšení při tvorbě reklamních kampaní v budoucnosti.
Testování počítačové gramotnosti
Procházka, Karel ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Kánská, Eva (oponent)
Téma bakalářská práce, jejíž název je "Testování počítačové gramotnosti", je zaměřeno na testování problematiky počítačové gramotnosti, a to přesněji v oblasti kancelářských balíčků Microsoft Office Word, Excel, PowerPoint a Access ve verzi 2013. Testování se týká studentů střední školy, ale vytvořené praktické úkoly mohou být dále využity pro zaměstnance v provozní firmě. V teoretické části je charakterizována počítačová gramotnost. Jak se získá, co je při testování potřeba a jakými metodami se prověřuje. Pozornost je věnována i tomu, jaký mají informační technologie vliv na společnost a také jaké programy vlády České republiky se vztahují do této oblasti. Praktická část se zabývá vytvářením praktických příkladů a zhodnocením cen při zakoupení certifikačních programů. Výstupem bakalářské práce jsou vytvořené praktické příklady, které obsahují práci s dokumenty, daty, tabulkami, se snímky a s tím spojené testování studentů, které vyhodnocuje jejich znalosti. Součástí testování je test, který ověřuje požadované vědomosti z oblasti kancelářských balíčků, hardwaru, softwaru a digitální gramotnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.