Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové kampaně podniku
Jurigová, Karolína ; Bošela, Michal (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí reálné marketingové kampaně pro Dominikánskou republiku v rámci marketingového oddělení cestovní agentury Invia.cz. Kampaň vychází z analýzy činnosti konkurence a zaměřuje se na potencionální klienty se zájmem o vycestování do exotických krajin. Kromě samotného návrhu kampaně je i doporučení pro zhodnocení efektivnosti sdělení.
Hodnocení rizik práce s těžkými břemeny
Jurigová, Karolína ; Horáčková, Hana (oponent) ; Popelová, Barbora (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku manipulace s těžkými břemeny pomocí jeřábu. Snaží se identifikovat rizika vyvstávající ze samotného procesu. Analýza současného stavu hodnotí problematiku z pohledu současného stavu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen „BOZP“) nejen v tuzemsku, ale také ve vybraných státech Evropské unie. Dále analýza pojednává o povinnostech zaměstnanců a zaměstnavatele v oblasti bezpečnosti a objasňuje základní pojmy problematiky. Na základě modelového příkladu jsou provedeny analýzy, které identifikují hrozby s největší mírou rizika. Následně jsou navržena opatření, pomocí kterých by mělo dojít k minimalizaci míry rizika u identifikovaných hrozeb procesu.
Hodnocení rizik práce s těžkými břemeny
Jurigová, Karolína ; Horáčková, Hana (oponent) ; Popelová, Barbora (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku manipulace s těžkými břemeny pomocí jeřábu. Snaží se identifikovat rizika vyvstávající ze samotného procesu. Analýza současného stavu hodnotí problematiku z pohledu současného stavu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen „BOZP“) nejen v tuzemsku, ale také ve vybraných státech Evropské unie. Dále analýza pojednává o povinnostech zaměstnanců a zaměstnavatele v oblasti bezpečnosti a objasňuje základní pojmy problematiky. Na základě modelového příkladu jsou provedeny analýzy, které identifikují hrozby s největší mírou rizika. Následně jsou navržena opatření, pomocí kterých by mělo dojít k minimalizaci míry rizika u identifikovaných hrozeb procesu.
Návrh marketingové kampaně podniku
Jurigová, Karolína ; Bošela, Michal (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí reálné marketingové kampaně pro Dominikánskou republiku v rámci marketingového oddělení cestovní agentury Invia.cz. Kampaň vychází z analýzy činnosti konkurence a zaměřuje se na potencionální klienty se zájmem o vycestování do exotických krajin. Kromě samotného návrhu kampaně je i doporučení pro zhodnocení efektivnosti sdělení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.