Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cause Related Marketing ve vztahu k veřejnému sektoru
Jurásková, Radka ; Háva, Petr (vedoucí práce) ; Mašková, Pavla (oponent)
Diplomová práce "Cause Related Marketing ve vztahu k veřejnému sektoru" pojednává o novém fenoménu v oblasti marketingu firem, který je založen na propojení byznysu a veřejně prospěšné aktivity. Tento typ marketingu učí velké společnosti být zodpovědný vůči sociálním otázkám v dané zemi a společnosti, nebýt lhostejný vůči národním menšinám, zájmovým skupinám, nemocem a dalším aspektům sociální potřebnosti. Cause Related Marketing se uplatňuje na základě propojení soukromého a nestátního neziskového sektoru, kdy z něj profitují obě strany. Firma se na jeho základě odlišuje od konkurence a zvyšuje prodej svých výrobků nebo služeb. Pro neziskové organizace znamená nový finanční zdroj a zviditelnění problému, který se snaží řešit. S Cause Related Marketingem jsou ovšem spojena i konkrétní rizika, kdy zásah soukromé sféry do veřejné může deformovat definici veřejného zájmu, následně pak výběr aktuálních veřejných a sociálních problémů k řešení. Díky Cause Related Marketingu roste vliv korporací na národní politiku státu, čímž se zvyšuje tlak na politickou a rozhodovací sféru, v důsledku očekávání firem, že tato sféra bude rozhodovat v jejich prospěch. Taková situace se postupně rozšiřuje ze sféry národních politik také na úroveň globální politiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.