Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace KPIs v mezinárodní společnosti
Jungwirth, Lubomír ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Kacerovský, Jiří (oponent)
Práce se zabývá problematikou řízení podnikové výkonnosti. Pohled na řízení výkonnosti není omezen pouze na oblast IT či informačního managementu, ale je rozšířen i o další prvky, např. manažerského účetnictví či integrovaného managementu. Stejně tak práce opouští tradiční pohled na měření výkonnosti pomocí finančních ukazatelů z minulosti. Cílem této práce je představit hlavní aspekty ovlivňující podnikovou výkonnost a celkovou prosperitu podniku a dále pak na příkladu konkrétní společnosti ukázat důležitost orientace na budoucí prosperitu podniku. Práce je členěna do několika částí, přičemž první část je zamřena na teoretická východiska řízení podnikové prosperity. Cílem této části práce je identifikovat a popsat veškeré aspekty, které mají vliv na prosperitu podniku. Druhá část práce se již zabývá konceptem řízení podnikové výkonnosti, používanými metodami a nástroji. Třetí část práce se zabývá už přímo jednou z klíčových funkcí konceptu řízení podnikové výkonnosti, kterým je funkce prognózování. Tato funkce je podrobně analyzována z pohledu potřeb firmy. Poslední část práce je aplikací teoretických poznatků z předchozích částí a to na příkladu konkrétní společnosti. Výsledkem poslední části jsou formulovaná doporučení a model, který lze uplatnit pro zlepšení fungování prognózování. Bohužel, oblast řízení podnikové výkonnosti, respektive prosperity je natolik široká, že rozsah této práce neumožnil postihnout celou tuto problematiku. Zejména pak výběr metod, které lze použít, byl značně zúžen a důraz byl kladen na nejpoužívanější metody. I přesto by ale práce měla poskytnout ucelený pohled na tuto problematiku.
Využití metodiky ITIL v organizaci
Jungwirth, Lubomír ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Slaba, Rudolf (oponent)
Cílem této práce je představit možnosti využití rámce ITIL v organizaci a to v oblasti řízení služeb neboli IT Service Managementu. Práce je členěna do dvou částí. První, teoretická část je zaměřena na obecné představení rámce ITIL. V této části práce bude čtenář seznámen s historií a vznikem rámce ITIL samotného, jeho obecnými principy fungování, charakteristikami a v neposlední řadě zde bude uvedeno i srovnáním jednotlivých verzí ITIL, včetně návaznosti na ostatní rámce a metodiky. Druhá část práce si klade za cíl prakticky představit možnost využití metodiky ITIL na příkladu konkrétní společnosti, kterou nelze v práci přímo jmenovat, jelikož některé z publikovaných informací mohou mít charakter interních informací. Pro účely této práce však bude plně postačující tuto společnost pouze charakterizovat z hlediska několika aspektů, díky kterým bude možné demonstrovat možnosti využití rámce ITIL. Jelikož je rámec ITIL velmi komplexní a rozsáhlý, nebylo by možné v daném rozsahu této práce prakticky představit možnosti využití rámce ITIL v celém rozsahu, a proto bude práce zaměřena na jeden z klíčových procesů, kterým je proces řízení změn (Change management). Obsahem praktické části práce je analýza současného stavu implementace procesu řízení změn ve sledované společnosti, identifikace úzkých míst procesu a návrh možný úprav za účelem zkvalitnění celého procesu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.