Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na změnu systému odměňování zaměstnanců
Julinová, Martina ; Bezděková, Kateřina (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení a zefektivnění systému odměňování ve vybrané společnosti včetně rozvoje jejich zaměstnanců a zlepšení jejich motivace. Východiskem je zpracování teoretické části, která je podkladem pro posouzení současného stavu odměňování v hodnocené společnosti. Díky komplexní analýze jsou pak v návrhové části definovány návrhy a doporučení, které mají vést ke zlepšení situace ve společnosti a k odstranění současných nedostatků.
Návrh na změnu a rozšíření marketingových aktivit v realitní kanceláři
Julinová, Martina ; Kuchařík, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá marketingovým mixem, který je v realitní kanceláři VL REALITY s.r.o. v současné době aplikován. Na základě teoretických východisek a komplexní analýzy vybrané společnosti jsou pak v praktické části navrženy změny a doporučení, které mají vést k budování brandu a ke zlepšení situace společnosti na trhu a k získání nových zákazníků.
Návrh na změnu systému odměňování zaměstnanců
Julinová, Martina ; Bezděková, Kateřina (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení a zefektivnění systému odměňování ve vybrané společnosti včetně rozvoje jejich zaměstnanců a zlepšení jejich motivace. Východiskem je zpracování teoretické části, která je podkladem pro posouzení současného stavu odměňování v hodnocené společnosti. Díky komplexní analýze jsou pak v návrhové části definovány návrhy a doporučení, které mají vést ke zlepšení situace ve společnosti a k odstranění současných nedostatků.
Návrh na změnu a rozšíření marketingových aktivit v realitní kanceláři
Julinová, Martina ; Kuchařík, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá marketingovým mixem, který je v realitní kanceláři VL REALITY s.r.o. v současné době aplikován. Na základě teoretických východisek a komplexní analýzy vybrané společnosti jsou pak v praktické části navrženy změny a doporučení, které mají vést k budování brandu a ke zlepšení situace společnosti na trhu a k získání nových zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.