Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie obchodu SLUSNY
Kroutil, Václav ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Jozíf, Richard (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie obchodu Slusny.net. Autor, který se aktivně podílí na chodu společnosti, vychází ze situační analýzy makroprostředí i mikroprostředí podniku za použití v praxi používaných marketingových analýz. Z těchto dat obohacených o dotazníkové šetření marketingového výzkumu rozhoduje autor o vhodné marketingové strategii obchodu. Cílem práce je sestavit marketingovou strategii, logicky vycházející ze získaných dat, která je založena na konkurenční výhodě obchodu a vede ke zvolenému cíli.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.