Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti
Josková, Petra Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Wittmayerová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá použitím nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti. Teoretická část vysvětluje obecné pojetí marketingového mixu a následně popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část je aplikována na konkrétní farmaceutickou společnost. Je zde charakterizováno, jak společnost vytváří konkrétní marketingový mix na vybraný produkt. Závěr hodnotí uplatnění nástrojů marketinogvého mixu ve vybrané farmaceutické společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
1 JOSKOVÁ, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.