Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uvedení nového modelu Dacia na český trh
Kvapil, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Jordák, Zbyšek (oponent)
Tato diplomová práce představuje marketingový plán a formulaci strategie uvedení nového modelu Dacia Sandero na český trh. Práce je členěna do tří základních částí. První část se věnuje definici termínů a metodologie využité v další části práce. Navazuje část týkající se značky Dacia a společnosti Renault Česká republika, která slouží k přiblížení skutečností a rámců, v kterých se značka pohybuje. Analytická část se věnuje nejprve analýze českého trhu v kontextu trhu evropského dále pak analýza portfolia značky Dacia. Navazuje předpověď vývoje trhu a segmentu a specifikace marketingového mixu. Poslední kapitola před závěrem se pak věnuje srovnání reálně přijaté strategie a strategie plynoucí z této práce

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.