Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroje utváření pozitivního image
Jirgesová, Markéta ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza firemní image vybrané společnosti. Zvolená společnost je LITEX s.r.o. Rozbor image této společnosti vychází z identifikace prvků, ze kterých se skládá firemní identita, a poté ze zjištění image vnímané spotřebiteli na českém trhu. Dalším cílem je zaměření se na znalost značky a celkové zhodnocení vnímání značky spotřebiteli na trhu. Pro úplnost práce je uvedeno i srovnání některých prvků s největšími konkurenty v odvětví. Práce je pro přehlednost rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou představeny pojmy týkající se image společnosti a ve druhé neboli praktické části je představena společnost LITEX s.r.o. a analyzovány její marketingové a komunikační nástroje.
Analýza systému podnikového vzdělávání
Jirgesová, Markéta ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem analýza systému podnikového vzdělávání ve firmě Stroje s.r.o. Cílem bakalářské práce je provést analýzu zavedeného vzdělávacího systému ve společnosti Stroje s.r.o., vyhodnotit slabé a silné stránky a navrhnout zlepšení systému v souladu s moderními trendy. Práce je rozdělena na dvě části- teoretickou a praktickou. První část obsahuje vysvětlení základních pojmů týkajících se podnikového vzdělávání, jednotlivých fází vzdělávání jako je plánování, identifikace potřeb, realizace a vyhodnocování vzdělávání a jsou zde popsány také metody vzdělávání. Druhá část se již zaměřuje na podnik Stroje s.r.o. a na jeho vzdělávací systém. Je zde provedena analýza jednotlivých fází systému vzdělávání ve firmě Stroje s.r.o., dále jsou popsány pozitiva a negativa systému, návrhy na zlepšení systému a průzkum spokojenosti se systémem vzdělávání ve firmě Stroje s.r.o.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.