Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr - rozšíření cestovní agentury
Jiříková, Iva ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce „Podnikatelský záměr – rozšíření cestovní agentury“, je zaměřená na sestavení podnikatelského plánu, dle kterého bude v budoucnu možné rozšířit již fungující cestovní agenturu o další předmět podnikání. V teoretické části jsou na základě dostupné odborné literatury vytyčeny pojmy, které se týkají podnikání, podnikatelského plánu a cestovní agentury. V analytické části jsou rozebrány analýzy, které zanalyzují vnitřní a vnější prostředí společnosti a napomáhají tak v návrhové části. Návrhovou část tvoří ucelené kroky, postupy a metody konkrétního podnikatelského záměru pro rozšíření reálné cestovní agentury.
Marketingový mix společnosti REEX, spol. s r.o.
Jiříková, Iva ; Sláma, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu rozvoje marketingových aktivit společnosti REEX, spol. s r.o. Tato firma se zabývá tvorbou reklamy a komunikačních kampaní. Teoretická část práce se zaměřuje především na marketingový mix, marketingovou komunikaci, řízení vztahů se zákazníky a marketing podle cílových skupin. V praktické části provedu analýzu současného stavu firmy, její vnější a vnitřní prostředí a sestavím SWOT analýzu. Na základě výsledku sestavím vhodný marketingový plán pro firmu REEX, spol. s r.o.
Podnikatelský záměr - rozšíření cestovní agentury
Jiříková, Iva ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce „Podnikatelský záměr – rozšíření cestovní agentury“, je zaměřená na sestavení podnikatelského plánu, dle kterého bude v budoucnu možné rozšířit již fungující cestovní agenturu o další předmět podnikání. V teoretické části jsou na základě dostupné odborné literatury vytyčeny pojmy, které se týkají podnikání, podnikatelského plánu a cestovní agentury. V analytické části jsou rozebrány analýzy, které zanalyzují vnitřní a vnější prostředí společnosti a napomáhají tak v návrhové části. Návrhovou část tvoří ucelené kroky, postupy a metody konkrétního podnikatelského záměru pro rozšíření reálné cestovní agentury.
Marketingový mix společnosti REEX, spol. s r.o.
Jiříková, Iva ; Sláma, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu rozvoje marketingových aktivit společnosti REEX, spol. s r.o. Tato firma se zabývá tvorbou reklamy a komunikačních kampaní. Teoretická část práce se zaměřuje především na marketingový mix, marketingovou komunikaci, řízení vztahů se zákazníky a marketing podle cílových skupin. V praktické části provedu analýzu současného stavu firmy, její vnější a vnitřní prostředí a sestavím SWOT analýzu. Na základě výsledku sestavím vhodný marketingový plán pro firmu REEX, spol. s r.o.

Viz též: podobná jména autorů
4 Jiříková, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.