Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
On-line comunication and new strategy of brand Rimmel
Jevičová, Katarína ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Nastaj, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými médii, konkrétně webovými stránkami a sociálními sítěmi. Cílem této práce je ale poukázat na vývoj on-line strategie značky Rimmel, zhodnotit slabé a silné stránky oproti konkurenci a navrhnout další řešení do budoucna, která by využila potenciál, který nová média nabízejí, hlavně na přesnější zacílení cílové skupiny. Zjištěné poznatky související s on-line aktivitou značky Rimmel byly zanalyzovány a porovnány s konkurencí. Hlavním cílem této práce je návrh, jakým směrem by se měly ubírat on-line aktivity značky Rimmel v dalším období.
Communication strategy of the company Subway
Jevičová, Katarína ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šafránek, Bohumil (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na rozbor komunikační strategie firmy Subway. V první kapitole představí společnost, objasní její formu podnikání a proces, jakým postupně expandovala ve světě. Zároveň vymezuje její konkurenci z globálního i lokálního hlediska. V druhé kapitole analyzuje marketingový mix a od třetí kapitoly se zaměřuje na komunikaci firmy. Nejdříve objasňuje firemní komunikaci a pak podnikovou hierarchii a komunikaci mezi pobočkami, která je na mezinárodní úrovni. V poslední kapitole analyzuje dílčí nástroje komunikačního mixu v České republice a ve vybraných zahraničních zemích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.