Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příprava nové IT služby telefonního operátora
Králíčková, Lenka ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Jergl, Vít (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou uvedení nového IT produktu na český trh. Zaměřuje se na SMB podniky a navrhuje IT produkt určený přímo pro tuto klientelu. Jelikož na trhu žádný podobný produkt není, je v této oblasti obrovský potenciál. Ze zkušenosti společnosti, ve které je IT produkt navrhován, vyplývá potřeba zpracovat kvalitní marketingový mix a strategii, protože je složité nabízet IT produkty lidem, kteří jsou majiteli SMB podniků a příliš nerozumí technologickým aspektům těchto produktů. Teoretická část proto vymezuje hlavní marketingové pojmy, B2B trh, marketingovou strategii, marketingový mix, SWOT analýzu a podrobný popis zavedení nového výrobku na trh, kde jsou vysvětleny rozdíly mezi zaváděním výrobku a služby. Praktická část práce představuje telefonního operátora a jeho největší konkurenty a popisuje stav IT produktů na českém trhu. Dále je v práci vytvořen konkrétní marketingový mix navrhovaného produktu a strategie prodeje. Úspěšnost navrhovaného produktu je zhodnocena rozhovorem s SMB firmou a názorem manažera společnosti, ve které je IT produkt navrhován.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.