Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků
Jarolímová, Nikola ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jančík, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce na téma Neuromarketing a analýza procesu nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníka se zaměřuje na využití metod neuromarketingu v praxi. Neuromarketing je jednou z metod marketingového výzkumu a symbolizuje propojení neurovědy s marketingem. Cílem této bakalářské práce je na základě výzkumu psychofyziologických reakcí respondentů a aplikace emočního modelu Limbic analyzovat využití metod neuromarketingu v marketingové komunikaci. Práce je založena na výstupech konkrétních neuromarketingových výzkumů, data pro práci jsou získávána z účasti na výzkumu ve společnosti eMerite, z dotazníkového šetření a dalšího výzkumu autorky práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.