Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Akcelerovaná dekomprese obrázků ve formátu JPEG na grafických kartách
Janošík, Ondřej ; Polok, Lukáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku dekomprese JPEG, návrh algoritmů pro provedení dekomprese na grafické kartě a jejich implementaci. Podrobněji se pak zabývá konkrétním postupem implementace včetně možných alternativ a optimalizací. Postup je popisován podle pořadí jednotlivých kroků JPEG dekomprese. Cílem této práce je snaha o redukci času, který je potřeba pro nahrání textury do paměti grafické karty použitím JPEG komprimované textury a dekomprese na straně grafické karty. Kromě úspory času je další výhodou takového přístupu snížení zátěže procesoru, což může být v některých případech žádoucí.
Fyzikální simulace na GPU
Janošík, Ondřej ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku fyzikální simulace pevného tělesa a možnosti paralelizace s využitím GPU. Popisuje základy potřebné pro implementaci základního fyzikálního enginu zaměřeného na fyzikální simulací kvádrů a technologie použitelné pro akceleraci. V práci popisuji postup, kterým jsem postupně urychloval fyzikální simulaci s použitím OpenCL. Každá významná změna je popsána ve vlastní sekci a obsahuje výsledky měření s krátkým shrnutím.
Fyzikální simulace na GPU
Janošík, Ondřej ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku fyzikální simulace pevného tělesa a možnosti paralelizace s využitím GPU. Popisuje základy potřebné pro implementaci základního fyzikálního enginu zaměřeného na fyzikální simulací kvádrů a technologie použitelné pro akceleraci. V práci popisuji postup, kterým jsem postupně urychloval fyzikální simulaci s použitím OpenCL. Každá významná změna je popsána ve vlastní sekci a obsahuje výsledky měření s krátkým shrnutím.
Akcelerovaná dekomprese obrázků ve formátu JPEG na grafických kartách
Janošík, Ondřej ; Polok, Lukáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku dekomprese JPEG, návrh algoritmů pro provedení dekomprese na grafické kartě a jejich implementaci. Podrobněji se pak zabývá konkrétním postupem implementace včetně možných alternativ a optimalizací. Postup je popisován podle pořadí jednotlivých kroků JPEG dekomprese. Cílem této práce je snaha o redukci času, který je potřeba pro nahrání textury do paměti grafické karty použitím JPEG komprimované textury a dekomprese na straně grafické karty. Kromě úspory času je další výhodou takového přístupu snížení zátěže procesoru, což může být v některých případech žádoucí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.