Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopady krize na trh komerčních nemovitostí v České republice
Jankovský, Milan ; Krejčí, Filip (vedoucí práce) ; Stránský, Karel (oponent)
Diplomová práce komplexně mapuje trh komerčních nemovitostí v České republice a jeho vývoj před vypuknutím hospodářské krize a během ní. Autor mapuje oba nejvýznamnější segmenty trhu komerčních realit -- kancelářské nemovitosti a sklady a průmyslové nemovitosti jak z hlediska nájemních, tak i investičních transakcí. Cílem diplomové práce je charakterizovat fungování trhu komerčních realit, jeho hlavní aktéry a složky a pojmenovat zásadní odlišnosti v dopadu ekonomické krize na jednotlivá odvětví trhu. Autor k analýze využívá veřejně dostupná statistická data, stejně jako poznatky z vlastní, více než čtyřleté odborné zkušenosti na realitním trhu. Na základě dostupných dat i těchto zkušeností autor formuluje také predikce budoucího vývoje na trhu.
Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk)
Jankovský, Milan ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šimůnek, Petr (oponent)
Práce popisuje marketingovou strategii mezinárodního vydavatelství na českém trhu se zaměřením na ekonomický tisk. První část stručně nastiňuje teoretická východiska marketingové strategie. Druhá pak představuje společnost Verlagsgruppe Handelsblatt a její zahraniční afilace, významný prostor je věnován vydavatelství odborného tisku Economia a profilu Hospodářských novin. Třetí část detailně popisuje a hodnotí marketingové reálie Hospodářských novin, analyzuje postavení na trhu a konkurenci v oblasti celostátních deníků. V této části také autor hodnotí komunikační a kreativní strategii a formuluje vlastní názory a doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
5 Jankovský, Martin
1 Jankovský, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.