Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prostředí Krokování jako nástroj rozvoje žákova porozumění číslu a aditivním operacím
Janešová, Vendula ; Kloboučková, Jaroslava (oponent) ; Jirotková, Darina (vedoucí práce)
V diplomové práci je využito prostředí Krokování jako nástroj, jímž lze budovat porozumění číslu jako operátoru i jako adrese a číselným operacím sčítání a odčítání. V přípravné části je podrobně popsáno prostředí Krokování i jeho sesterské prostředí Schody. V experimentální části jsou uvedeny 4 experimenty realizované se žáky 1., 2. a 4. ročníku prvního stupně ZŠ z uvedeného prostředí. Je provedena jejich analýza, ve které je odhalena a popsána řada kognitivních a interaktivních jevů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.