Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proces řízení spokojenosti zákazníka ve společnosti Datwyler
Šedivá, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Jandová, Renate (oponent)
Práce se zabývá procesem řízení spokojenosti zákazníka od počátku obchodního vztahu až po dodávku zboží zákazníkovi tak, jak je prováděna ve výrobním závodě Nový Bydžov. V první řadě se zaměřuje na momenty, které vedou zákazníka k tomu, že si vybere firmu jako svého obchodního partnera, dále analyzuje dosavadní proces řízení spokojenosti zákazníků a proces vyřizování reklamací. V dalším bodě interpretuje vztah a komunikaci se stálými zákazníky. Na závěr jsou na základě zjištěných poznatků vyvozeny silné a slabé stránky společnosti v odvětví komunikace se zákazníky a navržena možná vylepšení.

Viz též: podobná jména autorů
8 JANDOVÁ, Renata
8 JANDOVÁ, Renáta
5 JANDOVÁ, Romana
1 Jandová, Radka
8 Jandová, Renata
8 Jandová, Renáta
5 Jandová, Romana
1 Jandová, Růžena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.