Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroje a metody kulturní diplomacie ČR
Jamníková, Lucie ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Předložená diplomová práce má za cíl identifikovat nástroje kulturní diplomacie České republiky v podobě institucí a následně metody, které tyto instituce využívají. V teoretické části autorka vymezí základní pojmy jako veřejná a kulturní diplomacie či kulturní politika. Další kapitola teoretické části se bude věnovat institucionální podpoře kulturní diplomacie a následně budou vymezeny metody a formy, kterých využívá kulturní diplomacie. Nezbytnou součástí zahraniční politiky jsou mezinárodní smlouvy mezi jednotlivými státy, přičemž v oblasti působnosti resortu kultury se sjednávají především tzv. kulturní dohody. Na teoretickou část pak práce naváže kulturní diplomacií v praxi. V empirické části pak bude autorka metodou komparace analyzovat odlišnosti na konkrétním příkladu nástrojů kulturní politiky Českých center v Londýně, Berlíně a Kyjevě. Komparace bude realizována na základě kvantitativních dat z roku 2011. Zdrojem pro tuto komparaci jsou interní statistiky Českých center.
Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest
Jamníková, Lucie ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest" se zabývá problematikou médií a mediální komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako komunikace a média a stručně se věnuje jejich vývoji. Zejména se však práce soustředí na propagaci jako jednu z forem mediální komunikace. Hlavní zásady úspěšné propagace a její nástroje jsou poté aplikovány na část praktickou, která se zaměřuje na analýzu konkrétní mediální kampaně festivalu Sázavafest, a to chronologicky od přípravné fáze až po její vyhodnocení. Práce neopomíná vymezit hlavní cílové skupiny festivalu a cíle kampaně obecně. V závěru práce jsou zformulovány vlastní návrhy na zefektivnění celé mediální kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.