Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Violoncellové koncerty Antonína Dvořáka
Jamník, Tomáš ; PETRÁŠ, Miroslav (vedoucí práce) ; BERNÁŠEK, Václav (oponent)
První část práce popisuje všechny dostupné verze Dvořákova Koncertu A dur v provedení s orchestrem. Základem analýzy jsou grafy, které mapují provedené střihy. Šířeji je popsáno dílo Güntera Raphaela a verze Jarmila Burghausera. Druhá část práce analyzuje tempový průběh všech českých nahrávek Dvořákova Koncertu h moll. Vypracované grafy ukazují rozdíly mezi autografním zápisem a jednotlivými interpretacemi.
L.van Bethoven a violoncello
Petr, Václav ; Ericsson, Mikael (vedoucí práce) ; Petráš, Miroslav (oponent) ; Jamník, Tomáš (oponent)
Ludwig van Beethoven obohatil violoncellovou literaturu o samostatnou formu violoncellové sonáty. Významné jsou i jeho variační cykly pro violoncello a klavír. V této práci jsou všechny tyto skladby zmíněny a jsou rozebrány podmínky, které umožnily jejich vznik. Jeho 5. sonáta pro violoncello a klavír, D dur, op. 102 č. 2 je podrobněji analyzována. Prostor je rovněž věnován Koncertu pro klavír, housle, violoncello a orchestr C dur, op. 56, který je zásadní z hlediska vývoje moderního samostatného violoncellového koncertu. Zhodnocena je i funkce violoncella v Beethovenových smyčcových kvartetech.
Problematika kritického vydání skladeb pro violoncello Bohuslava Martinů
Jamník, Tomáš ; Chuchro, Josef (vedoucí práce) ; Chuchro, Josef (vedoucí práce) ; Petráš, Miroslav (oponent) ; Veis, Daniel (oponent)
Ve své magisterské práci se zaměřuji na tři díla Bohuslava Martinů: Sonátu č. 3 pro violoncello a klavír, Duo č. 1 pro housle a violoncello a Sonatu da Camera pro violoncello a komorní orchestr. Na základě porovnání tištěných materiálů s rukopisy ( či jinými prameny) se snažím v problematickcý místech předkládat vlastní řešení.
Max Reger - Svita č.2 D moll pro sólové violoncello,op.131C
Jamník, Tomáš ; Chuchro, Josef (vedoucí práce) ; Chuchro, Josef (vedoucí práce) ; Petráš, Miroslav (oponent) ; Veis, Daniel (oponent)
Ve své bakalářské práci jsem se snažil shromáždit co nejvíce informací a podkladů, které mohou pomoci při interpretaci Suity č. 2 d moll op. 131 c od Maxe Regera. Soustředil jsem se na historické pozadí skladby , dostupné notové materiály a formální a interpretační rozbory.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.