Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Procesní analýza Oblastní charity Hodonín
Jakoubek, Jakub
Práce Procesní analýza oblastní Charity Hodonín pojednává o aplikaci metod hodnocení současného stavu na službu nestátní neziskové organizace. Výzkumným cílem je zhodnocení stávajícího stavu vybrané služby a zjistit, zda lze hodnotící postupy aplikovat i na jednotlivé složky služby a pokud ano, jaký bude mít vyzkoumaná informace impakt na celkovou efektivitu plánování organizace. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je tvořena literární rešerší a praktická část pak aplikací odborných metod do praxe. Práce si klade za cíl ověřit hypotézu, že stávající metody inventury nestátní neziskové organizace jsou aplikovatelné na její dílčí jednotky a mají vliv na efektivitu strategického plánování pro celou organizaci.
Služby kin jako trh vertikálně a horizontálně diferencovaného produktu
Jakoubek, Jakub ; Koubek, Ivo (vedoucí práce) ; Brožová, Dagmar (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu služeb kin v České republice. Multikina drtí svoji konkurenci v podobě klasických kin v počtu diváků i v tržbách. Hlavním cílem práce je dokázat, že významnější než standardní vztah poptávané množství - nabízená cena je diferenciace produktu a vzdálenost konkurence. Na základě dat od Unie filmových distributorů, ve kterých mám k dispozici data všech kin a multikin v letech 2006 - 2014, odhaduji modely pomocí ekonometrické analýzy, ve kterých zkoumám vlivy determinantů na poptávku po službách kin. Zejména vliv vzdálenosti k nejbližšímu kinu a vliv kvalitativního faktoru. Závěry práce potvrzují, že vertikální diferenciace má největší vliv na počet diváků a na druhou stranu vzdálenost kina od nejbližšího konkurenta nedokáže vysvětlit újmu ze vzdálenosti. Ukazuje se, že cenový diferenciál odráží kvalitativní rozdíly a vzdálenost mezi kiny.

Viz též: podobná jména autorů
11 Jakoubek, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.