Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obsahový marketing přes online média na trhu interiérového dizajnu
Jakešová, Nina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vurm, Martin (oponent)
Cílem této práce je poskytnout přehled o dosavadních poznatcích v oblasti content marketingu neboli obsahového marketingu. Na jejich základě jsou definovány požadavky pro úspěšný obsahový marketing přes online média. Tento systém může být dále k užití pro vytvoření anebo předefinování obsahového marketingu pro jakoukoliv společnost, která si přeje efektivně přilákat nové zákazníky a udržet si ty stávající tím, že jim poskytne cenné informace. Praktická část diplomové práce diskutuje situaci v společnosti Insidecor, která provozuje webový portál ukazující inspirace pro interiérový dizajn a produkty dostupné na českém trhu. Na základě teorie, popisu společnosti a uživatelského výzkumu jsou definovány klíčové oblasti, na které by se Insidecor měl zaměřit pro zefektivnění svého obsahového marketingu.
Slovak Market Entry Analysis of U. S. Steel Corporation and it's corporate culture
Jakešová, Nina ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
V první kapitole se práce zabývá ekonomickými podmínkami pro vstup firmy U. S. Steel na trh Slovenska. V druhé kapitole je představena konkrétní strategie vstupu U. S. Steel. Třetí kapitola popisuje firemní kulturu společnosti U. S. Steel Košice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.