Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových komunikací francouzské kosmetické značky na českém trhu
Musilová, Zuzana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Jadrná, Anna (oponent)
Tato práce pojednává o komunikační strategii francouzské značky přírodní kosmetiky L'OCCITANE na českém trhu. Cílem práce je popsat komunikační mix, analyzovat dosavadní komunikace společnosti a stanovit možnosti zvýšení jeho efektivity a optimalizace. Teoretická část se zaměřuje na nástroje marketingového mixu, kam patří i propagace (marketingové komunikace). Následuje popis současného vývoje komunikací, komunikačního mixu a faktorů ovlivňujících optimální kombinaci jednotlivých komunikačních prvků. Pozornost je věnována kosmetickému průmyslu a jeho vývoji se zaměřením na Českou republiku. Praktická část seznamuje se společností L'OCCITANE, její značkou a produktem. Následně se zaměřuje na působení značky na českém trhu, popisuje a analyzuje nástroje jejího komunikačního mixu. Závěr nastiňuje budoucí směr a možná doporučení pomocí SWOT analýzy.
Problémy naplňování Lisabonské strategie v České republice
Jadrná, Anna ; Klvačová, Eva (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o Lisabonské strategii, jejím vzniku, vývoji a dopadu na Českou republiku. Je zde zdůrazněn aspekt konkurenceschopnosti, co je konkurenceschopnost, jaké jsou její pilíře a jak se dá měřit. Dosahování cílů Lisabonské strategie je také sledováno a analyzováno, a to jak na úrovni Evropské unie, tak i na úrovni České republiky.

Viz též: podobná jména autorů
1 Jadrná, Anita
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.