Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Smlouvy uzavřené mimo prostory obvyklé pro podnikání a ochrana spotřebitele
JANČUROVÁ, Aneta
Ochrana spotřebitele je zajímavým tématem už jen z toho důvodu, že se do role spotřebitele dostane úplně každý z nás. Vlastně se jím stáváme prakticky denně. Proto by mělo být v zájmu každého z nás se o právech spotřebitele dozvědět více, tak abychom zapříčinili, že se zrovna my staneme obětí nekalých praktik ze strany obchodníka. Právě určitá neznalost spotřebitele se stala základem pro domněnku, že je spotřebitel slabší stranou pří uzavírání smluv. Je proto povinností státu mu poskytnout dostatečnou právní ochranu. Účelem této práce bylo poskytnout čtenáři přehled o různých možnostech ochrany spotřebitel pří uzavírání smluv mimo prostory obvyklé pro podnikání tak, aby získal přehled hlavně o svých právech a právních předpisech. Cílem práce bylo zjistit zkušenosti a názory spotřebitelů v souvislosti se smlouvami uzavřenými mimo prostory obvyklé pro podnikání a činnosti příslušného dozorového orgánu v této oblasti a uvedení návrhu na zlepšení. Pro seznámení s problematikou ohledně ochrany spotřebitele a smluv uzavřených mimo prostory obvyklé pro podnikání byla na začátku připravena teoretická základna pro dané téma. Následně byla v praktické části shromážděna data z uskutečněného dotazníkového šetření spolu s rozhovorem s agentem Zbyňkem Prouskem. Na závěr byly zhodnoceny hypotézy a byly uvedeny konkrétní návrhy na zlepšení.
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
JANČUROVÁ, Aneta
Tato práce začíná teoretickou částí, ve které je vysvětleno několik pojmů. Na úvod je popisován obchod, marketing včetně marketingového mixu, POP prostředky a marketingový výzkum. POP prostředky představují soubor reklamních materiálů a produktů použitých v místě prodeje pro propagaci určitého výrobku. Řadí se sem například podlahová grafika, nafukovací maketa, prodejní stojan apod. V praktické části je prováděn terénní výzkum, který se uskutečňuje v maloobchodní jednotce Hypermarket Albert. Terénní výzkum probíhá osobně tváří v tvář pomocí dotazníkového šetření. Cílem této práce je zhodnocení používání POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. A výzkumnou otázkou je, zdali jsou respondenti spokojeni a jestli si všímají POP prostředků v dané maloobchodní jednotce. Nakonec jsou zhodnoceny výsledky z výzkumu a stanoveny návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.