Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prožívání studijního stresu vysokoškolských studentů strojírenství a psychologie během pandemie COVID-19
Jůvová, Adéla ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Valentová, Hana (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na prožívání studijního stresu u vysokoškolských studentů strojírenství a psychologie během pandemie COVID-19. Teoretická část se nejprve zabývá problematikou stresu - jeho definicí, druhy stresu, stresory, projevy. Vyskytuje se tam i kapitola, jak prožívají studenti stres a emoce spojené v souvislosti s vysokoškolským studiem. Druhá část teoretické práce je věnována obecným informacím o pandemii, jakožto mimořádné krizové situaci, která v ČR vypukla na jaře 2020 a možným psychosociálním důsledkům spojeným s karanténou a izolací. Výzkum empirické části je obecně zaměřen na rozdíly v prožívání stresu z vysokoškolského studia během pandemie mezi dvěma rozdílnými skupinami - studenty psychologie a strojírenství. Design výzkumné metody je smíšený. Kvantitativní výzkum zkoumá hypotézy prostřednictvím dat, získaných z dotazníků s odpověďmi, zanesenými na Likertově škále. Data jsou vyhodnocena v programu STATISTICA 13. Kvalitativní výzkum hledá odpovědi na výzkumné otázky prostřednictvím vyhodnocení polostrukturovaných rozhovorů se třemi zástupci z každé sledované skupiny. Výsledky jsou nakonec porovnány a interpretovány v diskuzi. KLÍČOVÁ SLOVA stres, stres při studiu, vysokoškolští studenti, stres studentů, emoce studentů, pandemie, COVID-19, karanténa

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.