Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie pro společnost Eurovia
Kvapil, Antonín ; Ing.Vladimíra Tomková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a tvorbou marketingové strategie. Práce popisuje stav společnosti Eurovia CS, a.s., analyzuje mikroekonomické a makroekonomické prostředí a obsahuje návrhy implementace marketingové strategie ve společnosti.
Marketingová strategie pro společnost Eurovia
Kvapil, Antonín ; Ing.Vladimíra Tomková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a tvorbou marketingové strategie. Práce popisuje stav společnosti Eurovia CS, a.s., analyzuje mikroekonomické a makroekonomické prostředí a obsahuje návrhy implementace marketingové strategie ve společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.