Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix společnosti
Brychtová, Gabriela Klára ; Ing. Milan Palát, Ph.D (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení a návrhy marketingového mixu české společnosti Labina spol. s r.o. podnikající v oblasti laboratorní a kancelářské techniky. Práce se snaží najít vhodné marketingové nástroje, které by společnosti dopomohly k většímu prosazení se na tomto charakteristickém trhu.
Marketingový mix společnosti
Brychtová, Gabriela Klára ; Ing. Milan Palát, Ph.D (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení a návrhy marketingového mixu české společnosti Labina spol. s r.o. podnikající v oblasti laboratorní a kancelářské techniky. Práce se snaží najít vhodné marketingové nástroje, které by společnosti dopomohly k většímu prosazení se na tomto charakteristickém trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.