Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Effects of Voter Privacy on the Public Choice: How Microtargeted Advertisement Affects the Election Results and Voters Behaviour
Illichmann, Vít ; Jann, Ole (vedoucí práce) ; Zápal, Jan (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje fenomén cílených politických kampaní a jeho vliv na veřejnou politiku a zabývá se existencí incetivů pro politické kandidáty k zásahu do soukromí voličů. Pro účely analýzy využívá matematický model hlasování s nekompletní informací, ve kterém kandidáti usilují o maximalizaci proporcionálního podílu získaných hlasů. Výsledky analýzy ukazují, že pro- ces shromažďování informací ze strany politických kandidátů může ovlivnit výsledky hlasování. Dále demonstruji, že kandidáti zastávající extrémní pozice mají větší motivaci využívat v rámci svých kampaní soukromé informace voličů ve srovnání s kandidáty zastávajícími centrální pozici. Výsledky mé analýzy mohou přispět do k diskuzi o regulaci cílené politické reklamy na sociálních mediích. Prezentovaný model předpokládá existenci konformity ve vyjadřování politických názorů na sociálních mediích, tento jev je dokumentovaný empir- ickými poznatky. Diplomová práce rozšiřuje teoretickou literaturu týkající se cílené politické reklamy a jejího vlivu na demokratický proces. Klíčová slova: Cílená politická reklama, Ochrana soukromí online, Polarizace veřejných politik, Sociální media, Micro-targeting 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.