Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení projektů jako služba a jeho využití v projektovém prostředí velkého podniku
Illetško, Petr ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Kučera, Jan (oponent)
Aktuálním trendem projektového řízení je možnost využití talentu projektového manažera, aniž by bylo potřeba v organizaci tuto pozici dlouhodobě držet. S tímto vznikl v oblasti IT, v analogii na externí využívání různých služeb, pojem Project Management as a Service. Jelikož je tento pojem relativně nový, není ještě jeho definice formálně zavedena v odborných metodikách, standardech a normách. Zmínky o Project Management as a Service jsou převážně v analytických článcích, trendech a rozhovorech odborných webových portálů a magazínů. Cílem této práce je představit problematiku projektového managementu včetně s tím spojených pojmů a určit možnou definici Project Management as a Service. Dalším cílem je definování služeb projektového řízení, které je možné převést do modelu Project management as a Service. V praktické části práce jsou mnou zkonstruované teoretické definice a navržené služby představeny respondentům zabývající se projektovému řízení v multiprojektovém prostředí velkých společností a jsou vedeny polostrukturované rozhovory s cílem validace správnosti těchto teorií a vhodnosti použití.
Analýza trhu v segmentu CRM
Illetško, Petr ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Cílem práce je popsat CRM, neboli řízení vztahů se zákazníky. Řízení vztahů se zákazníky je nejen součástí podnikových informačních systému, ale mělo by se k této pro-blematice přistupovat jako k celopodnikové politice při interakci se zákazníkem. Práce pojednává o architektuře CRM systému a jeho přínosech pro firmu. Je zde popsán vývoj CRM od systémů papírové databáze až po komplexní CRM systémy. Následuje kapitola s trendy CRM, která popisuje, kam se bude oblast CRM v blízké budoucnosti ubírat. Jsou zde tedy krátce popsány pojmy Social CRM, Cloud Computing, Software as a Service, integrace s aplikacemi třetích stran, outsourcing a závěrem využití mobilních zařízení. Dále je cílem práce popis a analýza trhu CRM v České Republice. Popsány jsou základní faktory při výběru řešení, překážky při implementace CRM a výčet produktů na trhu. Závěrem je charakterizováno pár produktů CRM. Pro výběr popisovaných produktů jsou nastavena kritéria, na základě kterých jsou jednotlivé produkty vybírány a dále hod-noceny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.