Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Ištvánková, Michaela ; Rajchmanová, Blanka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Zámecký pivovar BŘECLAV, s. r. o. Současná úroveň spokojenosti je zde zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření se zaměřením na konečné spotřebitele. Na základě výsledků tohoto výzkumu jsou poté navržena vhodná opatření pro zvýšení úrovně spokojenosti.
Hodnocení finanční výkonnosti podniku prostřednictvím benchmarkingu
Ištvánková, Michaela ; Příkaský, Pavel (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením finanční výkonností podniku. Metoda, pomocí které bude výkonnost měřena se nazývá benchmarking. Vybraným podnikem je společnost Tente s.r.o., která bude na základě zvolené metody srovnávána s vhodnými konkurenčními podniky. Dle zjištěných výsledků analýzy budou dále navržena vhodná opatření pro zvýšení současné finanční výkonnosti.
Hodnocení finanční výkonnosti podniku prostřednictvím benchmarkingu
Ištvánková, Michaela ; Příkaský, Pavel (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením finanční výkonností podniku. Metoda, pomocí které bude výkonnost měřena se nazývá benchmarking. Vybraným podnikem je společnost Tente s.r.o., která bude na základě zvolené metody srovnávána s vhodnými konkurenčními podniky. Dle zjištěných výsledků analýzy budou dále navržena vhodná opatření pro zvýšení současné finanční výkonnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Ištvánková, Michaela ; Rajchmanová, Blanka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Zámecký pivovar BŘECLAV, s. r. o. Současná úroveň spokojenosti je zde zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření se zaměřením na konečné spotřebitele. Na základě výsledků tohoto výzkumu jsou poté navržena vhodná opatření pro zvýšení úrovně spokojenosti.

Viz též: podobná jména autorů
2 Ištvánková, Marcela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.