Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podmínky integrace dětí se specifickými potřebami v Junáku
Hyková, Alžběta ; Ortová, Marie (vedoucí práce) ; Růžička, Vít (oponent)
Práce s názvem Podmínky integrace dětí se specifickými potřebami v Junáku se věnuje tomu, jaké podmínky pro integraci dětí se specifickými potřebami nabízí český skauting. Zabývá se jak tím, jak vhodné podmínky pro integraci těchto dětí nabízí Junák jako největší skautská organizace v ČR, tak tím, jak probíhá integrace v samotných skautských oddílech. Práce seznamuje s pojmy integrace a inkluze, krátce se zabývá neformálním vzděláváním i tím, proč by mělo být otevřené všem dětem bez rozdílu. Významná část práce se věnuje českému skautingu včetně jeho základních principů a skautské metody, kterou při práci s dětmi využívá. Podmínkami integrace dětí se specifickými potřebami v Junáku se pak práce zabývá jak teoreticky, tak prakticky. Součástí je kvalitativní výzkum realizovaný formou rozhovorů s vedoucími skautských oddílů, kde je integrované dítě s postižením. Tento výzkum poskytuje náhled do průběhu integrace dětí s postižením v jednotlivých skautských oddílech. Dozvídáme se, jak jsou děti v oddíle začleněné, jaké nároky klade integrace na vedoucí oddílů a co jim v jejich práci pomáhá, jaké přínosy a negativa má z pohledu vedoucího začlenění pro samotné dítě, pro vedoucí i pro celý oddíl. Z toho pak autor vyvozuje, co zlepšuje a co naopak zhoršuje podmínky pro integraci dětí se specifickými potřebami do...
Podmínky integrace dětí se specifickými potřebami v Junáku
Hyková, Alžběta ; Ortová, Marie (vedoucí práce) ; Růžička, Vít (oponent)
Práce s názvem Podmínky integrace dětí se specifickými potřebami v Junáku se věnuje tomu, jaké podmínky pro integraci dětí se specifickými potřebami nabízí český skauting. Zabývá se jak tím, jak vhodné podmínky pro integraci těchto dětí nabízí Junák jako největší skautská organizace v ČR, tak tím, jak probíhá integrace v samotných skautských oddílech. Práce seznamuje s pojmy integrace a inkluze, krátce se zabývá neformálním vzděláváním i tím, proč by mělo být otevřené všem dětem bez rozdílu. Významná část práce se věnuje českému skautingu včetně jeho základních principů a skautské metody, kterou při práci s dětmi využívá. Podmínkami integrace dětí se specifickými potřebami v Junáku se pak práce zabývá jak teoreticky, tak prakticky. Součástí je kvalitativní výzkum realizovaný formou rozhovorů s vedoucími skautských oddílů, kde je integrované dítě s postižením. Tento výzkum poskytuje náhled do průběhu integrace dětí s postižením v jednotlivých skautských oddílech. Dozvídáme se, jak jsou děti v oddíle začleněné, jaké nároky klade integrace na vedoucí oddílů a co jim v jejich práci pomáhá, jaké přínosy a negativa má z pohledu vedoucího začlenění pro samotné dítě, pro vedoucí i pro celý oddíl. Z toho pak autor vyvozuje, co zlepšuje a co naopak zhoršuje podmínky pro integraci dětí se specifickými potřebami do...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.