Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analyticko-syntetická metoda nácviku čtení a výskyt dyslexie u žáků základních škol
Hybnerová, Iva ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Kotvová, Miroslava (oponent)
Teoretická část bakalářské práce je tvořena poznatky získanými z vybrané odborné literatury zabývající se především tématem specifických poruch učení a zejména problematikou dyslexie. Dále je v ní podrobněji popsána analyticko-syntetická metoda nácviku počátečního čtení, která stále patří mezi jednu z nejpoužívanějších metod nácviku počátečního čtení v České republice. Praktickou část bakalářské práce pak tvoří výzkum, který byl realizován metodou dotazníkového šetření. Jeho účelem bylo zjistit, jaké počty žáků s určitými stupni dyslexie jako specifické poruchy učení, jsou v prvních až čtvrtých ročnících na základních školách, na nichž je vyučováno čtení právě analyticko-syntetickou metodou. Z výsledků výzkumu vyplývá, že ve výzkumném vzorku škol, kde je čtení vyučováno analyticko-syntetickou metodou, se vyskytuje v prvních čtyřech ročnících 6,4% žáků s různými stupni dyslexie. Analyticko-syntetická metoda pak ve srovnání s dalšími dvěma nejpoužívanějšími metodami nácviku prvopočátečního čtení vychází jako druhá nejlepší. KLÍČOVÁ SLOVA analyticko - syntetická metoda, prvopočáteční čtení, specifické poruchy učení, dyslexie

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.