Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Poruchy chování a možnosti jejich ovlivňování ve výchovných institucích
Huttová, Jaroslava ; Votavová, Milada (vedoucí práce) ; Vítečková, Michaela (oponent)
Moje diplomová práce na téma Poruchy chování a možnosti jejich ovlivňování ve výchovných institucích se zabývá problematikou poruch chování dětí a mladistvých, možnými příčinami jejich vzniku a možnostmi jejich nápravy v institucích. Práce má pět částí. V části první jsou porovnány definice poruch chování různých společenských oborů, které se poruchami chování zabývají. V této části se také zabývám etiologií poruch chování a její důležitostí v další nápravě poruch chování. Také se zabývám pro mne velmi důležitou otázkou souvislosti vývojových stádií, kterými dítě a dospívající procházejí a vznikem poruch chování. Některé projevy problémového chování jsou obvyklé pro jednotlivé vývojové fáze a jednotlivé fáze také bývají senzitivní na různé nedostatky v uspokojování důležitých vývojových potřeb. Ve druhé části jsou poruchy chování setříděny podle několika různých hledisek a také jsou v ní popsány konkrétní projevy poruchového chování. U konkrétních projevů poruchového chování se zabývám otázkou závažnosti chování z pohledu motivace k tomuto chování. Ve třetí části rozebírám charakteristické rysy osobnosti s poruchou chování a jejím sebepojetím. Ve čtvrté části popisuji základní možné teoretické přístupy k nápravě poruch chování z pohledu toho do jaké části dynamiky osobnosti náprava převážně zasahuje. Také...
Poruchy chování a možnosti jejich ovlivňování ve výchovných institucích
Huttová, Jaroslava ; Vítečková, Michaela (oponent) ; Votavová, Milada (vedoucí práce)
Moje diplomová práce na téma Poruchy chování a možnosti jejich ovlivňování ve výchovných institucích se zabývá problematikou poruch chování dětí a mladistvých, možnými příčinami jejich vzniku a možnostmi jejich nápravy v institucích. Práce má pět částí. V části první jsou porovnány definice poruch chování různých společenských oborů, které se poruchami chování zabývají. V této části se také zabývám etiologií poruch chování a její důležitostí v další nápravě poruch chování. Také se zabývám pro mne velmi důležitou otázkou souvislosti vývojových stádií, kterými dítě a dospívající procházejí a vznikem poruch chování. Některé projevy problémového chování jsou obvyklé pro jednotlivé vývojové fáze a jednotlivé fáze také bývají senzitivní na různé nedostatky v uspokojování důležitých vývojových potřeb. Ve druhé části jsou poruchy chování setříděny podle několika různých hledisek a také jsou v ní popsány konkrétní projevy poruchového chování. U konkrétních projevů poruchového chování se zabývám otázkou závažnosti chování z pohledu motivace k tomuto chování. Ve třetí části rozebírám charakteristické rysy osobnosti s poruchou chování a jejím sebepojetím. Ve čtvrté části popisuji základní možné teoretické přístupy k nápravě poruch chování z pohledu toho do jaké části dynamiky osobnosti náprava převážně zasahuje. Také...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.