Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Český jazyk na základních školách pro sluchově postižené
Hublová, Radka ; Hádková, Kateřina (vedoucí práce) ; Durdilová, Lucie (oponent)
NÁZEV: Český jazyk na základních školách pro sluchově postižené ABSTRAKT: Tématem diplomové práce je vzdělávání žáků se sluchovým postižením, se zaměřením na vzdělávání v oblasti českého jazyka. Práce pojednává o nedávné historii vzdělávání žáků se sluchovým postižením, ale také o aktuální situaci ve speciálním surdopedickém školství a současných legislativních normách, které ji vymezují. Dostatečný prostor je věnován ústřednímu tématu práce- tedy českému jazyku a jeho výuce. Diplomová práce prezentuje a komentuje data, která byla získána pomocí kvantitativního šetření, které bylo realizováno na čtyřech českých základních školách pro sluchově postižené. V rámci šetření jsme využívali metody dotazování (dotazník určený pro žáky a dále dotazník určený pro učitele předmětu Český jazyk a literatura) a metody pozorování (strukturované pozorování během hodin Českého jazyka a literatury) a to na 2. stupni těchto škol. Cílem diplomové práce bylo co možná nejkomplexnější zmapování výuky Českého jazyka a literatury- z hlediska volených způsobů komunikace, personálního zajištění výuky, využívaných učebnic a učebních pomůcek, i z hlediska názorů našich respondentů na předmět Český jazyk a literatura, i na jejich názor na český jazyk jako takový. KLÍČOVÁ SLOVA: Český jazyk, vzdělávání žáků se sluchovým postižením,...
Český jazyk na základních školách pro sluchově postižené
Hublová, Radka ; Hádková, Kateřina (vedoucí práce) ; Durdilová, Lucie (oponent)
NÁZEV: Český jazyk na základních školách pro sluchově postižené ABSTRAKT: Tématem diplomové práce je vzdělávání žáků se sluchovým postižením, se zaměřením na vzdělávání v oblasti českého jazyka. Práce pojednává o nedávné historii vzdělávání žáků se sluchovým postižením, ale také o aktuální situaci ve speciálním surdopedickém školství a současných legislativních normách, které ji vymezují. Dostatečný prostor je věnován ústřednímu tématu práce- tedy českému jazyku a jeho výuce. Diplomová práce prezentuje a komentuje data, která byla získána pomocí kvantitativního šetření, které bylo realizováno na čtyřech českých základních školách pro sluchově postižené. V rámci šetření jsme využívali metody dotazování (dotazník určený pro žáky a dále dotazník určený pro učitele předmětu Český jazyk a literatura) a metody pozorování (strukturované pozorování během hodin Českého jazyka a literatury) a to na 2. stupni těchto škol. Cílem diplomové práce bylo co možná nejkomplexnější zmapování výuky Českého jazyka a literatury- z hlediska volených způsobů komunikace, personálního zajištění výuky, využívaných učebnic a učebních pomůcek, i z hlediska názorů našich respondentů na předmět Český jazyk a literatura, i na jejich názor na český jazyk jako takový. KLÍČOVÁ SLOVA: Český jazyk, vzdělávání žáků se sluchovým postižením,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.