Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Znalost čínské obchodní etikety: přínos pro zahraniční korporace
Huang, Leo
Čínská ekonomika je jednou z nejdynamičtějších a nejrychleji rostoucích ekonomik na celém světě. Dokazuje to fakt, že se tamní ekonomický výkon za posledních třicet let takřka zdesetinásobil a nyní zaujímá první místo, co se týče velikosti (měřeno podle absolutní výše HDP). Díky tomuto fenoménu expandují zahraniční korporace jak v působnosti, tak i výrobou na čínský trh. Pro Čínu je charakteristická tradiční vztahová ekonomika, která klade důraz na harmonii mezi lidmi a morální hodnoty. Tyto prvky definují jakousi unikátní podnikatelskou kulturu, již můžeme nazvat čínskou obchodní etiketou. Předmětem závěrečné práce je zkoumání jednotlivých principů této etikety a jejího vlivu na úspěšný vstup do čínské podnikatelské sféry. Práce dále rozebírá jak zahraniční podniky vnímají čínský trh jako možnost pro svůj růst a řeší otázku, zda má smysl znát jednotlivé prvky čínské obchodní etikety k úspěšnému navázání nových obchodních vztahů.

Viz též: podobná jména autorů
1 Huang, Lin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.