Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového mixu reklamní agentury FILIP Media
Hrušovský, Gustav ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Havlová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu dané reklamní agentury. Kromě základních 4P(Product, Price, Place, Promotion) obsahuje i další 3P (Personnel, Process, Physical evidence), neboť produktem reklamní agentury jsou služby. Kromě marketingového mixu obsahuje SWOT a BCG analýzu, kde upozorňuje na kladné a negativní stránky působení reklamní agentury FILIP Media. Samotná kapitola je věnována outsourcingu marketingu, neboť na tuto oblast se agentura hlavně specializuje.
Systémové prohlubování a teritoriální rozšiřování Evropské unie
Hrušovský, Gustav ; Adámková, Vlasta (vedoucí práce) ; Popovová, Marie (oponent)
Práce je rozdělená do osmi kapitol a je zaměřená na systémové prohlubování EU, tedy na přechod od celní unie až po hospodářskou a měnovou unii a dále pojednává o teritoriálním rozšiřování EU, tedy o přístupu jednotlivých členských zemí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.