Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyhodnocení komunikačních kanálů při oslovování veřejnosti v plánování měst
Hroneš, Michal ; Mička, Pavel (vedoucí práce) ; Chalupová, Petra (oponent)
Práce se zabývá komunikací rozvojových dokumentů obcí v České republice. Na komunikaci je pohlíženo z pozice autorů mediálních sdělení. Autor nejprve dokládá důležitost stupně informovanosti jako podmínky pro zapojení občanů do tvorby veřejných politik a zasazuje téma participace do konceptu governance. Na základě mediální analýzy dat z let 1996 až 2014 a pěti hlavních kritérií, ze kterých vychází pro další interpretaci dat v souvislosti s rozvojovými plány měst a obcí, identifikuje hlavní trendy v komunikaci tématu v médiích. Hlavní otázkou pro tuto práci je: Jaké jsou dosavadní zkušenosti s komunikací rozvojových dokumentů obcí a měst v České republice v médiích? Tato otázka evokuje další podotázky, které v rámci mediální analýzy bude nutné zodpovědět. Jak se nazývají rozvojové plány v médiích? Jak jsou vysvětlovány veřejnosti? Jaké další techniky vysvětlení komplexního procesu plánování můžeme zapojit? Autor se věnuje posledním publikacím Světové banky, která v tomto smyslu vydává nejrůznější materiály a sdílí zkušenosti s participací z celého světa. Tyto metody autor předkládá k dalšímu výzkumu v oblasti participačních metod.
Vyhodnocení komunikačních kanálů při oslovování veřejnosti v plánování měst
Hroneš, Michal ; Mička, Pavel (vedoucí práce) ; Chalupová, Petra (oponent)
Práce se zabývá komunikací rozvojových dokumentů obcí v České republice. Na komunikaci je pohlíženo z pozice autorů mediálních sdělení. Autor nejprve dokládá důležitost stupně informovanosti jako podmínky pro zapojení občanů do tvorby veřejných politik a zasazuje téma participace do konceptu governance. Na základě mediální analýzy dat z let 1996 až 2014 a pěti hlavních kritérií, ze kterých vychází pro další interpretaci dat v souvislosti s rozvojovými plány měst a obcí, identifikuje hlavní trendy v komunikaci tématu v médiích. Hlavní otázkou pro tuto práci je: Jaké jsou dosavadní zkušenosti s komunikací rozvojových dokumentů obcí a měst v České republice v médiích? Tato otázka evokuje další podotázky, které v rámci mediální analýzy bude nutné zodpovědět. Jak se nazývají rozvojové plány v médiích? Jak jsou vysvětlovány veřejnosti? Jaké další techniky vysvětlení komplexního procesu plánování můžeme zapojit? Autor se věnuje posledním publikacím Světové banky, která v tomto smyslu vydává nejrůznější materiály a sdílí zkušenosti s participací z celého světa. Tyto metody autor předkládá k dalšímu výzkumu v oblasti participačních metod.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.