Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obecné a zvláštní užívání pozemních komunikací
Hradec, Vít ; Staša, Josef (vedoucí práce) ; Handrlica, Jakub (oponent)
Obecné a zvláštní užívání pozemních komunikací Abstrakt Tématem této práce je obecné a zvláštní užívání, jehož předmětem jsou pozemní komunikace. V práci jsou zejména analyzovány instituty vztahující se k veřejnému užívání pozemních komunikací, jako například zpoplatnění a omezení užívání pozemních komunikací, nebo způsoby, jakými může být pozemní komunikace užívána. Pozornost je rovněž věnována nejnovějším změnám v této oblasti a recentní judikatuře. Text je současně proložen úvahami autora de lege ferenda. Samotný text je kromě úvodu a závěru rozdělen do tří kapitol, přičemž v první je obecně rozebráno veřejné užívání, zejména jeho objekt a subjekt. Stejně tak je veřejné užívání rozděleno na obecné a zvláštní užívání. Ve druhé kapitole je poskytnut obecný výklad k pozemním komunikacím, které jsou předmětem veřejného užívání. Tento výklad se týká zejména jejich kategorizace a definičních prvků jednotlivých kategorií pozemních komunikací. Zvýšená pozornost je věnována místním komunikacím, a to s ohledem na jejich předešlou úpravu, a stejně tak veřejně přístupným účelovým komunikacím z důvodu jejich zvláštního režimu vzniku. Hlavní část práce je poté obsažena v kapitole třetí, která se již zabývá přímo obecným a zvláštním užíváním pozemních komunikací, jak je upraveno zejména v zákoně č. 13/1997 Sb., o...
Nefilmová reklama v meziválečném filmovém tisku
Hradec, Vít ; Vošahlíková, Pavla (vedoucí práce) ; Groman, Martin (oponent)
Filmový tisk je, stejně jako kterýkoli jiný, existenčně závislý na reklamě. Komerční úspěšnost titulu se odvíjí od schopnosti přilákat silné inzerenty. Vydavatel listu získává díky reklamě finanční prostředky, které jsou posléze vynakládány na chod redakce, tisk, distribuci atd. Inzerent zase využívá zájmu veřejnosti o dění ve filmovém světě k prosazování svých ekonomických záměrů. Cílem našeho zkoumání je pojmenovat, v jakém je nabízený produkt vztahu (a je-li vůbec) k příslušnému filmovému periodiku; jinými slovy, jakých je užito přesvědčovacích strategií, aby si konzument ztotožnil zcela nefilmový produkt s některým z atributů filmového prostředí, v rámci něhož je příslušný reklamní obsah komunikován. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
1 Hradec, Vratislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.