Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza transakčního chování klienta po zavedení bezkontaktních karet
Hozdová, Kateřina ; Komárková, Lenka (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit, jak se změnilo transakční chování klienta po zavedení bezkontaktní karty. V práci se uvádí teoretický základ pro pochopení tématu, který obsahuje charakteristiku bankovnictví a platebních karet, její právní úpravu a historii. K analýze jsou získána data o transakcích ve sledovaném období. Tyto data jsou očištěna o vlivy, které by zkreslovaly výsledky poznatků. Poté pomocí popisné statistiky časových řad je sledován vývoj těchto dat. V práci jsou uvedeny rozhovory o transakčním chování jednotlivých osob dle typologie klientů. Práce dospěla k výsledku, že transakční chování klientů bylo ovlivněno zavedením bezkontaktních karet, a to prováděním častějších plateb s nižšími částkami, než u kontaktních karet.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.